SZEV-LÁEV kronológia 6.
2005. január 28. A II. fotótehervonatozás a fővonalon szintén Jakóts Ádám és a LÁEV Üzemigazgatóság szervezésében. A rendezvényen részt vett Gáspár János, az MKKA ügyvezető igazgatója is.
2005. április. A hónap folyamán elkezdődött a B 26-os felújítása.
Ismételt sínlopás a még megmaradt és jó állapotú, Taksalápa feletti vonalszakaszon!
Öt fős fémtolvaj-társaságot értek tetten a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei rendőrök a Bükkben. Az öt férfi egy használatban lévő erdészeti vasútvonal síneit szedte fel éppen. Száz méternyi sínt már felszedtek mire tetten érték őket. Az okozott kár értéke egymillió forint körül mozog.
2005. május 11. Miskolc Város napján a Civilek Támogatásáért díjat a Lillafüredi Állami Erdei Vasút kollektívája vehette át.
2005. május. Megtörténik a D02-510-es újrafestése.
2005. július 1. A LÁEV 31-es "old timer" személykocsija a BoBo Kft.-nél megtörtént légfékesítés és főjavítás után megérkezett Majláth üzemi telepre.
Másnap már menetrend szerinti személyvonatba sorozva láthattuk Garadnán.